وکیل متخصص دعاوی شرکتها

وکیل متخصص دعاوی شرکتها

وکیل متخصص دعاوی شرکتها – امور تجاری در حال حاضر محدود به مرزهای یک کشور نیست. زیرا بسیاری از قوانین جنبه منطقه ای یا بین المللی پیدا کرده اند. در نتیجه داد و ستد و امورات شرکت های تجاری به مهم ترین مصادیق مهم جهانی شدن تبدیل گردیده اند. شرکت ها نه تنها در داخل کشور بلکه در موارد بسیار با دیگر شرکت ها در خارج از مرزهای جغرافیایی خود مراودات تجاری برقرار می کنند. این مناسبات در مواردی موجبات طرح دعاوی را فراهم می آورد.

در داخل کشور نیز شرکت ها با سهامداران، طلبکاران، کارکنان و بدهکاران مشکلات حقوقی پیدا می کنند. وجود وکیل متخصص دعاوی شرکتهای تجاری موجب می شود شرکت ها به سلامت از بحران ها و مخاطرات تجاری و حقوقی عبور کنند. بنابراین در موارد زیاد، وجود وکیل می تواند عاملی در جهت موفقیت یک شرکت محسوب شود.

تسلط وکیل شرکت در امورات حقوقی ، ثبتی ، جزایی و مدنی موجب می شود وی بتواند مدیرن شرکت را از وجود برخی خطرات بالقوه نجات دهد.

وکیل دعاوی شرکت های تجاری

وکیل دعاوی شرکتهای تجاری
وکیل دعاوی شرکتهای تجاری

وکیل متخصص دعاوی شرکتها و تسلط وی در پرونده های مختلف حقوقی و حتی کیفری یک عامل اساسی در جهت توسعه کسب و کار محسوب می شود. وکیل شرکت های تجاری با تسلط بر قوانین مختلف و کسب تجربه، می تواند عاملی در جهت بهبود شرایط کسب و کار باشد.

چنین وکیلی از همان ابتدای شروع فعالیت شرکت به کمک مدیران شرکت خواهد شتافت. وی می تواند در امور ثبت شرکت، استخدام ، قراردادهای تجاری و …. به مدیران شرکت خدمات حقوقی ارائه دهد. همچنین در صورت طرح دعاوی مختلف ، با دفاع از حقوق حقه شرکت، وظیفه خود را در جهت ایجاد ثبات و آرامش خیال مدیران بدرستی ایفا نماید. تا شرکت بتواند فارغ از منازعات حقوقی، فقط و فقط در اندیشه توسعه فعالیت های تجاری خود باشد.

انواع خدمات وکالت وکیل دعاوی شرکتها

انواع خدمات وکیل شرکت
انواع خدمات وکیل شرکت

وکیل متخصص دعاوی شرکتها قادر است در کوتاه ترین زمان انواع خدمات وکالت را به شرکت ها ارائه دهد. برخی خدمات وکیل دعاوی تجاری عبارت است از:

  • وکالت انواع دعاوی مربوط به امور مربوط به قراردادها
  • وکالت انواع دعاوی مربوط به حقوق صاحبان سهام و کارکنان
  • وکالت انواع دعاوی با رقبا در مورد حقوق اختصاصی و سلب آن توسط دیگران
  • وکالت انواع دعاوی مربوط به نهادها و سازمان های حاکمیتی نظیر دارایی ، بیمه تامین اجتماعی، کار و امور اجتماعی ، صنعت و معدن و ….
  • وکالت انواع دعاوی مطرح با شهرداری ، ثبت اسناد و ….
  • وکالت انواع دعاوی با اشخاص حقیقی در موضوعات مختلف اداری و تجاری

وکیل کسب و کار و ارائه خدمات حقوقی به شرکت ها

در صورتی که شما مدیر واحد تجاری و یا توسعه دهنده استارتاپ می باشید و قصد دارید با انتخاب وکیل ، امورات حقوقی خود را به شخص متخصص واگذار نمایید، در این صورت  می توانید در اولین فرصت با ما تماس بگیرید.

    نظرتان را بنویسید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.*

    ارسال پیام
    Call Now Button