بهترین وکیل اداره کار تهران

بهترین وکیل اداره کار
بهترین وکیل اداره کار تهران کیست؟
پنج نکته کلیدی توسط وکیل اداره کار برای رسیدن به حقوق واقعی شما ؟

وظایف بهترین وکیل اداره کار

در گروه ما وکلای متعددی فعالیت مینمایند. تیم وکیل اداره کار در زمره فعال ترین تیمها هستند. این تیم در دعاوی میان کارگر و وکارفرما فعالیت دارند. آنان با پذیرفتن وکالت موکلین خود اعم از کارفرما یا کارگر در جهت منافع واقعی و برحق آنان تلاش مینمایند. این تیم به هیج وجه از هیچیک از طرفین پرونده بدور از حق و انصاف جانبداری نمینماید و صرفاً منافع موکلین خود را بر اساس قانون کار پیکیری مینماید.
وکیل اداره کار در زمان مناسب :
– دادخواست موکل خود را در سامانه اداره کار ثبت می نماید.
– پرونده وی را مطالعه و مدارک لازم را جمع آوری میکند.
– در موعد مقرر لایحه مناسبی را بر اساس قانون تهیه میکند.
– با حضور در هیئت تشخیص اداره کار  و یا حل اختلاف از حقوق موکل خود دفاع مینماید.

نکات مورد توجه توسط وکیل اداره کار

ضرورت داشتن وکیل اداره کار
ضرورت داشتن وکیل اداره کار
یکی از مهمترین فعالیت ها در گروه وکیل کسب و کار ، اقدام و فعالیت وکیل اداره کار میباشد. وکیل اداره کار بعد از مواجهه با موکل خود در موارد زیر دقت نظر نموده و نسبت به جمع آوری مستندات لازم برای اقامه دعوا و یا دفاع از دعوای مطروحه علیه موکل خود اقدام مینماید:
– احراز رابطه کارفرمایی و کارگری
– نوع قرارداد منعقده و شرایط آن
– حقوق کارگر و نحوه پرداخت آن
– عیدی ، پاداش و بن کارگری ، حق اولاد و حق مسکن
– سنوات
– پرداخت حق بیمه

ضرورت داشتن وکیل اداره کار

بیشتر افراد تصور میکنند اگر از برخی مواد قانونی مطلع باشند میتوانند بدون نیاز به وکیل از حقوق خود دفاع نمایند. باید دانست این تفکر کاملاً غلط میباشد. زیرا حضور وکیل در جلسات رسیدگی فارغ از علم و دانش وی از یک نظر دیگر نیز قابل اهمیت است. وکیل در زمان حضور در جلسات از اصطراب و استرس کمتری برخوردار است. در نتیجه کمتر تحت تاثیر جو جلسات قرار میگیرد. از این رو قادر است بخوبی و با آرامش و تمرکز بر افکار خود ، نسبت به دفاع از حقوق موکل خود اقدام نماید. حال آنکه اگر موکل بخواهد خودش در جلسات حضور یابد میتوان با اطمینان گفت وی تحت تاثیر جو جلسه قرار خواهد گرفت. حتی ممکن است تمرکز خود را از دست بدهد و مشکلاتی را برای خود رقم بزند.
نکات کلیدی کار
نکات کلیدی کار توسط بهترین وکیل اداره کار

 پنج نکته کلیدی مربوط به دعاوی اداره کار

– این تصور که بهترین وکیل اداره کار حتما باید وکیل پایه یک دادگستری باشد را کاملاً کنار بگذارید.
– پیش از انجام هر گونه طرح دعوای اداره کار ، حتماً با دو یا سه مرجع متخصص دعاوی کار مشورت کنید. از هزینه های کم مشاوره در اینگونه موارد نترسید.
– دقیقاً بدانید بدنبال چه هستید. خواسته اصلی خود را بطور دقیق بررسی و مرور کنید. این موضوع بظاهر ساده در بسیاری موارد کار دست افراد میدهد و آنان از حقوق واقعی که بدنبالش هستند دور میسازد.
– باید بدانید چه نوع مدارکی دارید که نشان دهد شما و طرف مقابلتان دارای رابطه کاری هستید. فارغ از وجود و یا عدم وجود قرارداد کتبی، رد و بدل شدن هر گونه وجه بابت کار یکی از اولین نشانه های رابطه کاری متقابل می باشد و معمولاً نمی توان آن را کتمان کرد.
– وجود آیین نامه های انضباطی و مقررات محیط کار و اخذ تضامین مناسب میتواند امنیت کار را میان طرفین و رعایت حقوق متقابل شفاف نماید.

آنچه کارفرمایان باید بدانند:

  • اگر قصد دارند در انجام فعالیت خود حرفه ای عمل کنند کد کارگاهی اخذ کنند.
  • تکلیف خود را با کار روشن سازند. به عبارتی آیا میخواهند کارگر را نزد خود نکه دارند؟ اگر چنین است از همان ابتدا وی را بیمه کنند.
  •  در پایان هر ماه لیست بیمه کارگران خود را شعبه بیمه ارسال نمایند.
  • در کارگاهها و شرکت های با بیش از پنج نفر کارگر داشتن مشاوره حقوقی یا وکیل شرکت میتواند نقش مهمی در خودداری از مشکلات حقوقی داشته باشد. بنابراین وکیل و مشاور حقوقی اختیار کنید.
  • رابطه قانونمند با کارگران خود داشته باشبد و حدود رابطه را به شکل کاملاً منظم و در چارچوب قانون حفظ منید.
  • از هر کارمند و یا کارگر در وظایف و تخصص واقعی خود استفاده کنید و وی را از همان ابتدا در رابطه با محیط کسب و کار توجیه نمایید.
  • آدرس دقیق و مشخصات کامل کارکنان خود را در اختیار داشته و از وضعیت آنان آگاهی کامل داشته باشید.
  • از دادن اطلاعات غیر ضروری به کارکنان خودداری نموده و حیطه بندی را کاملاً در محیط کار خود اجرایی نمایید.

وکیل اداره کار در خدمت شما

وکیل اداره کار در گروه تخصصی وکیل کسب و کار میتوانمد در شرایط مختلف آماده همکاری با سشرکت ها و مؤسسات و کارگاهها و فروشکاههای آنلاین باشد. بنابراین در هر زمان میتوانید با ما با شماره 02144096954 و 09306977305 در تماس باشید.

 

    نظرتان را بنویسید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.*

    ارسال پیام
    Call Now Button