مشاوره حقوقی کسب و کار

مشاوره حقوقی کسب و کار

مشاوره حقوقی کسب و کار ، مشاوره حقوقی شرکت و استارتاپ ، مشاوره خریدهای آنلاین و اینترنتی

شماره تماس : 44096954 – 021

مشاوره حقوقی کسب و کار تلفنی

همه فعالین اقتصادی و صاحبان کسب و کارها نیازمند دریافت خدمات حقوقی مناسب هستند. هیچ فعال اقتصادی قادر نیست تمامی امور مربوط به ارتباط با مشتریان و خریداران و فروشندگان و همکاران دیگر خود را بدون نیاز به مشاوره حقوقی مدیریت نماید.

این تازه قسمت خوب ماجرا است. اگر صاحبان کسب و کار و استارتاپ ها و ارائه دهندگان خدمات اینترنتی و آنلاین گرفتار دعاوی حقوقی شوند که ماجرا صد برابر پیچیده تر و دردسرساز تر خواهد شد.

مشاوره تلفنی با وکیل کسب و کار
مشاوره تلفنی با وکیل کسب و کار

گاهی یگ مسیر اشتباه و نادرست موجب میشود بخش اعظم وقت یک کاسب یا مغازه دار صرف اموری شود که نه تنها بازدهی برای او ندارد بلکه بعضاً موجبات بی اعتباری و از بین رفتن رونق در فعالیت های او شود.

همه اینها از آنجا ناشی می شود که بی اطلاعی از قوانین و آیین نامه ها و ضوابط مربوط به فعالیت های تجاری و انطباق آن با یکدیگر همویشه امر ساده ایی نیست. بنابراین همه افراد نیازمند دریافت مشاوره های حقوقی از خبرگان و وکلا میباشند . هیچکس از چنین امری بی نیاز نیست.

مشاوره حقوقی شرکت و استارتاپ

شرکت ها از زمانی که وارد عرصه رقابت های خدماتی یا تجاری می شوند با مخاطرات جدی مواجه هستند. این مخاطرات میتواند از طرف رقبا، سازمانهای دولتی و یا مشتریان آنان باشد. دریافت بموقع مشاوره حقوقی توسط وکیل شرکت میتواند بخش اعظم خطرات را خنثی سازد.

استارتاپ ها نیز بدلیل جدید و نوظهور بودن عرصه فعالیت هایشان در معرض آسیب های بیشتری قرار دارند. بنابراین لازم است تا به موقع از مزایای مشورت با وکیل استارتاپ برخوردار شوند.

مشاوره حقوقی در فعالیت های آنلاین و خریدهای اینترنتی

خریدهای اینترنتی تابع مقررات قانون تجارت الکترونیک هستند. اطلاع از این قانون و سایر قوانین و مقررات مرتبط نیازمند مطالعه زیاد است. همه شرکت ها ، استارتاپ ها و مردم از این قوانین اطلاع ندارند. بنابراین باید بسیار دقت نمود اعمال ما در بستر اینترنت ، ما را وارد فعالیت ها و اقدامات نادرست قرار ندهد.

در سالهای اخیر که فعالیت های تجاری به صورت آنلاین و اینترنتی صورت میگیرد آمار تخلفات و جرایم در حوزه اینترنت افزایش یافته است. گذشته از جرایم عمدی ، بسیاری از فعالیت ها به صورت ناآگاهانه و غیر عمدی صورت میپذیرد .  از همین موضوع باید بیشتر نگران بود . زیرا اغلب افراد نیت های نادرست ندارند اما در طول انجام کار گرفتار مشکلات میشوند و دردسرهای حقوقی برای خود درست میکنند.

استفاده از خدمات مشاوره حقوقی در فعالیت های آنلاین و خریدهای اینترنتی عامل مهمی در کاهش جرایم و تخلفات در این حوزه است. بنابراین توصیه میشود در هنگام هر نوع فعالیت با مشاورین حقوقی تماس بگیرید. بدین ترتیب خود و مجموعه تحت امرتان را از گرداب نجات دهید.

مشاوره حقوقی در گروه وکیل کسب و کار

جنانچه در هر یک از موضوعات و فعالیت های تجاری و خدماتی دچار مشکلات حقوقی شدید و نیازمند استفاده از خدمات وکیل بودید میتوانید با ما در تماس باشید. در صورتی که نیازمند بهره مندی از خدمات مشاوره حقوقی به صورت آنلاین و تلفنی میباشید لطفا فرم مشاوره تلفنی را تکمیل نمایید.

    نظرتان را بنویسید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.*

    ارسال پیام
    Call Now Button