وکیل و مشاور حقوقی شرکتها

وکیل و مشاور حقوقی شرکتها

وکیل و مشاور حقوقی شرکتها ، مشاوره حقوقی ، قبول وکالت

بهترین وکیل و مشاور حقوقی شرکت

شرکتها غالباً با انواع موضوعات و اشخاص سر و کار دارند. از طرفی به دلیل نوسان بازار تجارت و ارائه خدمات ، بسیاری از مدیران شرکت باید پاسخگوی بخشی از مشکلاتی باشند که از این رهگذر ایجاد میشود. بدیهی است حجم انبوه کارها و درگیری مدیران برای رفع امورات جاری شرکت اجازه تفکر درست برای برطرف کردن مشکلات حقوقی را به آنها نمیدهد. این موضوع ، استفاده و بهره مندی از وکیل شرکت و یا به عبارتی مشاور حقوقی شرکت را بسیار ضروری میسازد.

وکیل و مشاور حقوقی شرکت در گروه وکیل کسب و کار قادر است در کنار مدیریت مجموعه شما نسبت به رفع مشکلات حقوقی شرکت اقدام نماید. در خصوص فعالیت ها و اقدامات وکیل و مشاور حقوقی شرکت میتوان برخی اقدامات متعددی را مورد اشاره قرار داد. با ما همراهی کنید تا با گوشه ای از فعالیتهای ارزنده وکیل دعاوی شرکت آشنا شوید.

 خدمات وکیل و مشاور حقوقی شرکتها

خدمات حقوقی وکیل شرکت

تنظیم انواع قراردادها و نظارت بر اجرای آن

وکیل و مشاور حقوقی شرکت در اولین گام به سراغ قراردادهای شرکت خواهد رفت. وکیل میداند قراردادها چگونه در صورت بی توجهی میتوانند اعتبار یک شرکت را از بین ببرند. چه بسیار شرکتها که بدلیل بی توجهی به تنظیم قراردادها برای خود تعهداتی ایجاد کرده اند در حالیکه شرکت تحت هیچ شرایط قادر به انجام آن نبوده است.

وکیل و مشاور حقوقی شرکتها بهترین فرد برای تنظیم یک قرارداد خوب است. قراردادی که نه تنها برای شرکت دردسر ساز نمی شود بلکه میتواند آینده تجاری شرکت را نیز پر رونق سازد. قراردادها انواع مختلفی دارند. هر یک از قراردادها در ارتباط با موضوعات مختلف نگاشته میشوند. مانند قراردادهای کار ، قراردادهای پیمان ، قرارداد خرید و فروش ، قراردادهای تعمیر و نگهداری ، قراردادهای شراکت و ….

در همه موارد ، وکیل و مشاور حقوقی شرکت میتواند نقش ارزنده ای در تنظیم ، اجرا و نظارت بر قرارداد ایفا نماید. وی در کنار مدیران مجموعه ، شرکت را در مسیر درست ارائه خدمات و یا انجام امور تجاری و کسب منفعت هدایت خواهد نمود.

مطلب مرتبط | بهترین وکیل دعاوی شرکت تهران

تنظیم دادخواست و لوایح

در بسیاری از موارد ، علیه شرکتها دعاوی حقوقی مطرح می شود . این دعاوی ممکن است از طرف دستگاههای دولتی و یا اشخاص حقیقی باشد. برای پاسخگویی درست به اینگونه دعاوی ، وکیل و مشاور حقوقی شرکتها بهترین گزینه است.

وکیل و مشاور حقوقی شرکتها قادرند با تنظیم دادخواست علیه افراد ، و یا تنظیم لوایح برای دفاع از حقوق شرکت ، اقدام کنند. نگارش این اوراق ، ساده نیست و  نکات متعدد حقوقی باید در تنظیم آنها مد نظر قرار گیرد.

وکیل و مشاور حقوقی شرکتها تنها کسی است که برای تنظیم دادخواست و لایحه ، صالح خواهد بود.

نقش وکیل در دفاع از حقوق شرکت
نقش وکیل در دفاع از حقوق شرکت

حضور در مراجع قضایی و شبه قضایی

وکیل و مشاوره حقوقی شرکتها میتواند در مواقع نیاز در مراجع قضایی حاضر شود و از حقوق شرکت دفاع نماید. دفاع حقوقی که وکیل از شرکت میکند در اغلب موارد فراتر از اقدامات کارکنان و مدیران شرکت است. وکیل آشنایی کامل با آیین دادرسی مدنی ، قانون تجارت ، مقررات و بخشنامه ها و آراء وحدت رویه دارد. میداند چگونه و با استناد به کدام قوانین و مقررات از حقوق شرکت دفاع نماید. بنابراین وی می تواند نماینده واقعی شرکت در مراجع مختلف باشد. و از ضایع شدن حقوق شرکت جلوگیری نماید.

وکیل و مشاور حقوقی کسب و کار

اگر شما با دوستان و همفکران خود شرکت و یا استارتاپ به راه انداخته اید از هم اینک به فکر بکارگیری وکیل و مشاوره حقوقی برای خود باشید. تیم وکیل کسب و کار با در اختیار داشتن وکلای متعدد قادر است در کلیه اموری که شما نیاز به مشاوره حقوقی دارید به صورت پاره وقت در کنارتان قرار گیرد. و نسبت به رفع مشکلات حقوقی شما بکوشد. پس در اولین فرصت با ما تماس بگیرید.

 

 

    نظرتان را بنویسید

    آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.*

    ارسال پیام
    Call Now Button