از این رو نگرانی افراد فعال و با استعداد در زمینه امور خدماتی و اقتصادی همواره ثبت قانونی فعالیت خود در شکل و عنوان شرکت است. البته شرکت ها انواع مختلفی دارند. لذا با توجه به اهداف و مسیر فعالیت مؤسسین آن باید نوع شرکتی که مناسب فعالیت آنان است را تعیین نمود.

دردسرهای ثبت شرکت

امور مربوط به ثبت شرکت روال پر پیچ و خمی دارد. از آن جا که اکثر افراد فرصتی برای انجام این کار ندارند لذا ترجیح می دهند امورت مربوط به ثبت شرکت خود را به وکیل دعاوی ثبت شرکت بسپارند. در حال حاضر افراد مختلفی در این زمینه فعال هستند.

اولین گام جهت ایجاد یک کسب و کار قانونی، ثبت قانونی فعالیت است. ورود موفق به بازار و عرضه کالا و خدمات منوط به ثبت شرکت است. از طرف دیگر ثبت شرکت معتبر باعث جلب اعتماد افراد متقاضی دریافت خدمات می شود. پس طبیعی است که تقاضا برای ثبت شرکت رو به گسترش باشد.

لزوم آشنایی با قوانین و مقررات ثبتی

اما یکی از نگرانی های متقاضیان ثبت شرکت در ایران ، عدم آشنایی آنان به قوانین ثبت شرکت است. این موضوع غالباً موجب معطلی و اتلاف بیش از حد وقت آنان در این زمینه می شود. برای رفع این نگرانی سپردن امورات مربوط به ثبت شرکت به دست وکیل دعاوی ثبت شرکت بهترین کار می تواند باشد. اما کدام وکیل برای پیگیری دعاوی ثبت شرکت مناسب است؟ ما در اینجا قصد داریم کمی در این باره بحث نماییم. پس با ما همراه شوید.

وکیل دعاوی ثبت شرکت کیست؟

وکیل دعاوی ثبت شرکت کیست؟
وکیل دعاوی ثبت شرکت کیست؟

وکیل دعاوی ثبت شرکت وکیلی است که با تقبل مسئولیت ثبت قانونی شرکت و مؤسسه شما کلیه اقدامات مربوط به ثبت را از ابتدا تا انتها بر عهده می گیرد. وکیل دعاوی ثبت شرکت می تواند وکیل پایه یک دادگستری باشد. اما می تواند یک فرد متخصص و غیر وکیل رسمی نیز باشد. مهم آن است که وی با تجربه بوده و تا کنون دهها فقره شرکت را با موفقیت به ثبت رسانده باشد.

چرا نیاز به ثبت شرکت داریم؟

وقتی افراد در قالب شرکت فعالیت می کنند بالاجبار باید ضوابطی را رعایت کنند. این اجبار قانونی سبب خواهد شد تمام امورات آنان نظم بگیرد و در چارچوب قانون پیش برود. همین امر موجب می شود روند کار و فعالیت مشخص باشد. یعنی میزان کار و تلاش، میزان سرمایه مادی و معنوی شریک یا شرکاء ، میزان درآمد و هزینه و دهها شاخص دیگر کاملاً روشن و شفاف باشد. قانونی شدن فعالیت شرکت توسط وکیل دعاوی ثبت شرکت موجب ارتقاء و پیشرفت در امور می شود. و در نهایت از سوء استفاده های متعدد افراد جلوگیری خواهد نمود.

همانطور که گفته شد داشتن شخصیت حقوقی، اعتماد بیشتری را در مردم ایجاد می کند. گذشته از این ، شرکت ها و سازمان های دولتی نمی توانند با افراد عادی وارد معامله شوند. بنابراین با داشتن شرکت و ثبت قانونی آن توسط وکیل دعاوی ثبت شرکت، سازمان های دولتی نیز رغبت بیشتری برای معامله با شرکت ها نشان خواهند داد.

با ثبت شرکت ضمن حمایت های قانونی و دولتی ، می توان از سازمان ها و موسسات اعتباری تقاضای وام و اعتبار نمود. در مزایده ها شرکت کرد. با شرکت های خارجی وارد معامله شد. و خلاصه از بسیاری مزایای دیگر نیز برخوردار گردید. همه این امور از رهگذر ثبت شرکت حاصل می شود.

ثبت شرکت یک امر کاملاً تخصصی است

شاید شما هم مثل برخی از افراد هستید که با خود می گویید مگر ثبت شرکت چیست؟ چرا باید انجام آن را به دیگری واگذار کنم؟ خودم می روم و آن را انجام می دهم. البته اگر شما هیچ کار دیگری ندارید و نگران آزمون و خطاهای متعدد برای انجام این کار نیستید که هیچ. اما اگر نگران هستید که کارتان با دقت و سرعت و در عین حال درست و منطقی پیش برود چه؟ آیا باز هم حاضرید آزمون و خطا کنید؟ بهتر است انجام این کار را به افراد خبره یا وکیل ثبت شرکت واگذار نمایید.

قواعد و مقررات حاکم بر ثبت شرکت آنقدر متعدد و زیاد هستند که انجام آن فقط از عهده افراد با تجربه ساخته است. و شما نمی توانید یک شبه ره صد ساله را طی نمایید.

چه بسیار افرادی که انجام این کار را خود بر عهده گرفته اند اما متاسفانه مسیر طولانی را طی نموده و در نهایت آنچه را که باید انجام می داده اند بدرستی انجام نداده اند. به عنوان مثال در بحث آورده و سرمایه ، در موضوع شرکاء ، در باب تعیین نوع شرکت و اساسنامه و …. مشکلات متعددی را تجربه کرده و در انتهای کار، نتوانسته اند آنگونه که شایسته است شرکت خود را به ثبت برسانند.

امورات ثبت شرکت خود را به چه کسی بسپاریم؟

بهترین وکیل دعاوی ثبت شرکت
بهترین وکیل دعاوی ثبت شرکت

ثبت شرکت نیازمند آن نیست که حتماً این کار را وکیل پایه یک دادگستری انجام دهد. با این وجود به دلیل آنکه وکیل ثبت شرکت با قانون  و موازین حقوقی آشنا است بطور قطع می تواند روند کار را بهتر مدیریت کند. بهترین کار آن است که شما با مؤسساتی کار کنید که دارای وکلای متعددی هستند. در اینگونه مؤسسات، افراد متخصص ثبت شرکت زیر نظر وکیل فعالیت می کنند. در این موارد شما نگرانی کمتری خواهید داشت . زیرا وکیل دعاوی ثبت شرکت بر کلیه امور نظارت می نماید.

در صورت مراجعه شما به گروههای تخصصی ، چنانچه دعاوی متعددی مانند دعاوی مربوط به نام شرکت، برند و علامت تجاری ، دعاوی مربوط به شرکاء و …. حادث شود، وکلای حاضر در محل مورد مراجعه قادرند در صورت اعطای وکالت توسط شما ،دعاوی مورد نظر را پیگیری و حل و فصل نمایند.

وکیل کسب و کار آماده ارائه خدمات ثبت شرکت

اگر شما قصد دارید انجام ثبت شرکت خود را به بهترین وکیل شرکت بسپارید، گروه حقوقی وکیل کسب و کار آماده ارائه خدمت به شما است. اگر شما در شرکت خود با انواع دعاوی و پرونده های حقوقی مواجه هستید و بدنبال وکیل دعاوی شرکت می گردید می توانید با ما تماس بگیرید. گروه حقوقی تخصصی وکیل کسب و کار  ضمن آمادگی برای ارائه انواع خدمات حقوقی به شما، آماده است تا وکالت دعاوی تجاری شما را بر عهده گیرد. برای انجام این کار با ما تماس بگیرید.